پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به مشهد و خراسان رضوی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز، ٧ فروردین ١۴٠٣

  • کد خبر: ۲۱۸۹۰۷
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به مشهد و خراسان رضوی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز، ٧ فروردین ١۴٠٣
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی از ورود بیش از ۶ میلیون زائر به مشهد و استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۶ فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۶ میلیون و ٨٧٩ هزار و ٨٨ نفر زائر وارد مشهد شدند. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد ۵ میلیون و ٧٣٨ هزار و ٢١٩ نفر با وسیله نقلیه شخصی از طریق جاده، ۵٢٩ هزار و ٨۶ با حمل و نقل عمومی جاده ای، ٣٩۴ هزار و ٩١٩ نفر از طریق راه‌آهن و ٢١۶ هزار و ٨٧٢ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به مشهدالرضا سفر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در مشهد مجموع پرواز‌های داخلی و خارجی به صورت روزانه حدود ١٨٠ پرواز و همچنین بیش از ۷۰ رام قطار به صورت روزانه در حال ورود و خروج مسافران هستند.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: مسافران قبل از عزیمت به شهر مشهد محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا می‌توانند با تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد جهت هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران در تماس باشند. همچنین زائران و مسافران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ واحد رسیدگی به شکایات ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->