فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد چرا غذا‌های کودکان باید حاوی پروتئین باشد؟ یک‌سوم ایرانی‌‌ها فشارخون بالا دارند | ارتباط ازدواج‌‌های فامیلی با فشارخون بالا پژوهشگران مشهدی اسپری ضد تعریق گیاهی تولید کردند
سرخط خبرها

غرق شدن کودک ۶ ساله در رودخانه درونگر درگز (۱۵ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۹۳۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
غرق شدن کودک ۶ ساله در رودخانه درونگر درگز (۱۵ فروردین ۱۴۰۳)
مسوول اورژانس ۱۱۵ شهرستان درگز گفت: صبح امروز چهارشنبه کودکی ۶ ساله اهل روستای "زیندانلو" بر اثر سقوط و خفگی در رودخانه "درونگر" این شهرستان جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان ️ظهیری روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این کودک ۶ ساله به همراه برادر بزرگتر خود در پارک روستای زیندانلو واقع در حاشیه رودخانه درونگر بازی می‌کرد که براثر بی احتیاطی در رودخانه سقوط کرد و پس از حضور و تلاش والدین و اهالی روستا در پایین دست رودخانه، جنازه بی جان این کودک پیدا شد.

️وی ادامه داد: با وجود تلاش ماموران اورژانس و کادر درمان بیمارستان امام خمینی(ره) عملیات احیای کودک موفقیت آمیز نبود و فوت وی تایید شد.

شهرستان کوهستانی و مرزی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان واقع است، این شهرستان علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و "چاپشلو"، ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ پارچه آن جمعیتی بیش از ۲۰ خانوار دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->