حمله تند نصرالله رادش به بازیگران در صفحه اینستاگرامش + فیلم «کیوان ساکت» روی صحنه رفسنجان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ نامزدی مستند «سایه سلطان» در جشنواره زعفران طلایی باز پخش سریال خاطره انگیز «وضعیت سفید» از تلویزیون + زمان پخش «آلیس مونرو» نویسنده مطرح کانادایی درگذشت + علت فوت نخل طلای افتخاری کن در دستان «مریل استریپ» نشان ملی فردوسی به حماسه‌گران منتخب اهدا شد + عکس برنامه‌های ویژه‌ای در آرامگاه فردوسی به صورت رایگان اجرا می‌شود+ جزئیات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: باغ مفاخر توس در مشهد راه اندازی می‌شود | خراسان خطه زرخیز و حکیم‌پرور ایران است + فیلم تریلر فصل ۲ سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) شهردار مشهدمقدس: همسایگی با فردوسی، مایه افتخار مشهدی‌هاست | تخصیص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منطقه ویژه توس + فیلم سریال طنز «بدل» روی آنتن شبکه سه می‌رود+ زمان پخش آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی بزرگ آغاز شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس و فیلم همایش ملی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در مشهدبرگزار شد گسترش زیرساخت‌های زبان به وسیله شاهنامه وقتی فردوسی درباره زنان می‌نویسد
سرخط خبرها

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۲۲۸۴۶
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲
اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم
فیلم «آپاراتچی» اثر جدیدی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر است که به عنوان اولین تجربه این کارگردان در قسمت نگاه نو از جشنواره فجر ۱۴۰۲ به نمایش درآمد. همان‌گونه که نام فیلم «آپاراتچی» نشان می‌دهد؛ موضوع اصلی این فیلم درباره سینما است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «آپاراتچی» درباره عشق و دلدادگی به هنر و سینماست. ماجرا در اوایل دهه شصت در تبریز می‌گذرد. داستان این فیلم روایت یک نقاش ساختمان (با بازی تورج الوند) به نام جلیل است که دلبستگی خاصی به سینما دارد. وی سابقه تولید چند فیلم کوتاه را با استعداد و اشتیاق خود داشته و رویای ساخت اولین فیلم سینمایی خود را در دل می‌پروراند. او قصد دارد به هر نحوی که شده اولین فیلم بلند خود را بسازد و به آرزوی بزرگ خود که دستیابی به سیمرغ بلورین جشنواره فجر است، دست پیدا کند.

حال، بعد از گذشت مدتی، امشب یعنی ۳۱ فروردین ماه در ساعت ۲۰، اکران مردمی این فیلم در سینما هویزه و ساعت ۲۲ در سینما پارک بازار مشهد با حضور علیرضا استادی و قربانعلی طاهرفر برگزار شد.

اکران مردمی این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مشهدی خود همراه بود.

قربانعلی طاهرفر در ابتدای اکران فیلم آپاراتچی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امشب در جمع شما هستم. خوشبختی یک فیلم به تماشاچیانی که دارد است.  

وی ادامه داد: همه خوشبختی و کامیابی ما در این است که مخاطبانمان صاحب اندیشه هستند و فیلم ما را انتخاب و تماشا می‌کنند.  

این کارگردان افزود: داستان این فیلم روایت یک نقاش ساختمان به نام جلیل است که دلبستگی خاصی به سینما دارد.  

طاهرفر تصریح کرد: سعی کردیم در این فیلم لحظات شاد و مفرحی را برای شما مردم عزیز فراهم کنیم امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->