خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد سِر حج در نگاه شاعران بزرگ علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت برگزاری نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر برپایی موکب توسط خدمه حرم حضرت رضا (ع) در حرم مطهر شاهچراغ رئیس مرکز مریم‌شناسی لبنان: شگفت‌زده شدم که امام رضا(ع) پیشتاز گفت‌وگوی علمی آن هم در هزار سال پیش هستند برای برگزاری هفت دوره دو سالانه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) برنامه‌ریزی شده است رئیس جمهور: علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شاخص تام و تمام عدالت است | سازمان‌های بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کارآیی ندارند + فیلم ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در آستانه میلاد امام رضا(ع) اعلام شد+ فیلم شاخه گلی برای زائر آقا روز ولادت امام رضا(ع) تعطیل می‌شود؟
سرخط خبرها

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی

  • کد خبر: ۲۲۳۶۱۲
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، از اهدای یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش‌های هنری، مهندس مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشورمالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاورد‌های قرآنی این مجموعه آشنا شدند.  

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفتگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->