نگاهی به جایگاه زن و خانواده در شاهنامه فردوسی تقاضای ۲۳۰۰ زوج برای دریافت تسهیلات تشویقی ۵۰۰ میلیون‌تومانی دهه‌شصتی‌ها درمان رایگان کودکان؛ سرمایه‌گذاری نو برای «سلامت» زنان بالای ۴۰ سال حتماً این آزمایش را انجام دهند زندگی‌های توخالی پرداخت وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون‌تومانی مخصوص بانوان با کارمزد ۴ درصد + جزئیات کاهش آمار ازدواج، پیری جمعیت و افزایش زایمان‌ها کتاب «به دنبال ماه» منتشر شد | روایتی داستانی از زندگی امام موسی کاظم (ع) ویدئو | طعم مادرانگی برای هشت فرزند معلول در «خانه کوچک کیانوش» نخستین رالی گردشگری بانوان کشور‌های آسیایی برگزار می‌شود گردهمایی بانوان هنرمند هرات و تایباد برای حمایت از کودکان و زنان غزه جزئیات پوشش بیمه‌ای رایگان برای زنان روستایی و عشایر اعلام شد ریشه‌یابی فساد جنسی افسارگسیخته در غرب روایتی از حضور بانوان خادم کنار نوزادان تازه‌متولدشده | اشک‌های شوق مادرانه روی پرچم متبرک حرم مطهر رضوی + عکس و فیلم هشدار پزشکان درباره شیوع یک ویروس سرطان‌زا در بین زوجین سلطه یهود بر صنعت مد «اینفلوئنسر‌های نوجوان» چگونه بر کودکان تاثیر روانی می‌گذارند؟ ارتباط بین شنا در استخر با ابتلا به بیماری‌های مقاربتی زنانی که هورمون‌درمانی می‌شوند، بیشتر در معرض ابتلا به سرطان تخمدان قرار می‌گیرند زن ایده‌آل بلاگرها؛ زنی که بیشتر مصرف می‌کند! پاسخ به پرسش‌های حقوقی بانوان
سرخط خبرها
۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند

۹۰ درصد طراحان طلا در خراسان‌رضوی بانوان هستند

  • کد خبر: ۲۲۳۹۵۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد گفت: هم‌اکنون ۹۰ درصد فعالان در حوزه طراحی فلزات گرانبها در استان، بانوان هستند.

یوسف تقی‌زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره فعالیت زنان در صنف طراحی و فروش طلا و سایر فلزات گرانبها تصریح کرد: در حوزه طراحی طلا، حدود ۹۰ درصد طراحان ما بانوان هستند. معمولاً بانوان صبر و حوصله‌شان بیشتر از آقایان است و به همین دلیل طراحان ما بیشتر خانم هستند.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد افزود: طی یک‌سال‌ونیم گذشته، بیش از ۱۳۰ پروانه کسب در حوزه صنف طلافروشی برای بانوان صادر شده است.

به گفته وی، در دو سال گذشته عمدتاً طراح طلا به استان وارد می‌کردیم، اما از زمانی که بستر برای فعالیت طراحان بومی در استان فراهم شد، از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شده است و باعث شده پروانه کسب زیادی حتی توسط بانوان چه در حوزه طراحی و چه در حوزه فروش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تاکنون دو هزار و ۳۰۰ پروانه کسب در صنف طلافروشی صادر شده که ۱۳۰ پروانه برای بانوان صادر شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.