افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است

  • کد خبر: ۲۲۴۶۶۴
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است. حل مشکلات و درخواست‌های مردم توسط شورا‌ها به سرانجام می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید ابراهیم علیزاده در همایش تجلیل از شورای‌های اسلامی شهرستان مشهد که به مناسبت، ٩ اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و روز شورا‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در آیاتی از قرآن به اهمیت و تاکید شورا‌ها اشاره شده است. همچنین در قانون اساسی نیز آمده است که شورا‌ها از ارکان تصمیم‌گیری اداره امور کشور‌ها هستند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند؛ تحکیم پایه‌های انقلاب با تشکیل شورا‌ها شکل می‌گیرد، افزود: این موارد مبین این است که همه شما در شورا‌ها اهمیت بسیار زیادی دارید و علاوه بر مشارکت مردم می‌توانی اعتماد عمومی را نیز افرایش دهید.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد با محکوم کردن حمله ددمنشانه و کودک‌کش رژیم صهیونیستی به غزه، ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند وعده صادق در مرحله اول تحقق یافت و هیمنه استکبار و رژیم صهیونیستی شکست.

علیزاده با بیان اینکه اهمیت شورا‌ها در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد، بیان کرد: انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است. حل مشکلات و درخواست‌های مردم توسط شورا‌ها به سرانجام می‌رسد. شورا‌های اسلامی در مقابل نظام استکباری قرار دارند.

وی خطاب به استاندار و فرماندار گفت: خواهش داریم در فضای دولت و مجلس به سمت نظام مدیریت یکپارچه شهری حرکت کنیم، اگر این اتفاق رخ ندهد، هم‌افزایی و ارائه خدمات بهتر کمتر فراهم می‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه بیش از ۲۴ سال از دوره تشکیل شورا‌ها می‌گذرد، تصریح کرد: با گذشت این سال‌ها، اما هنوز در زمینه ساختار، جایگاه، اختیارات و زمان اجرای مصوبات خلا قانونی وجود دارد. هنوز ساختار تشکیل نشده که امیدواریم دولت و مجلس به این موضوع مهم توجه کنند تا بیش از پیش شاهد خدمت به مردم باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->