آخرین خبر از پرونده فساد فوتبال ایران | تعداد بازداشتی‌های تخلفات فوتبالی به ۳ نفر رسید علی اسعدی درگذشت | اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا می‌شود قتل داور در زمین بازی + عکس پایان کار بایرن و کیمیش پیکان به مشهد نمی‌رسد! تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | جدال برای سرگروهی لیست تمدیدی‌های استقلال مشخص شد جای خالی خراسانی‌ها تیم ملی کوراش بانوان در روز نایب‌قهرمانی آسیا خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند تارتار شاکی از بازیکن پرسپولیس عمری به پرسپولیس بر می‌گردد پرسپولیس و لیستی که برای هر بازیکنی جا ندارد دلخوری شدید درویش از اوسمار سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را ناامید کرد عذرخواهی مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی ویدئو| اشتباه مهلک سعید اسماعیلی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی شوک به فوتسال مشهد | لژیونر مشهدی دچار مرگ مغزی شد محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد ملی‌پوشان فوتبال ممنوع‌المذاکره شدند!
سرخط خبرها

خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال

  • کد خبر: ۲۲۸۰۸۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال
قرارداد‌هایی که علی خطیر در دوران مدیریت خود با چند اسپانسر منعقد کرد مشخص نیست چه سودی برای این باشگاه به همراه داشت و علامت سوال‌های بسیاری را به دنبال خود دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در این فصل به‌دلیل مشکلات مالی زیاد، با اسپانسر‌های متعددی قرارداد همکاری امضا کرد که در این میان، دو قرارداد بسیار جنجالی شد. یکی از آنها فروشگاه تلفن همراه در شهر‌های شمال کشور بود و دیگری شرکت عمده‌فروشی مجازی که تنها در همان هفته‌های ابتدایی نامش روی پیراهن استقلال نقش بست.
از همان ابتدای عقد این قرارداد‌ها، بسیاری در فضای مجازی از علی خطیر انتقاد کردند، اما مدیرعامل وقت استقلال نسبت به درآمدزایی از این شرکت‌ها اطمینان کافی داشت.
شرکت عمده‌فروش قرار بود به تیم استقلال در ۵ هفته ابتدایی لیگ، ۳۰ میلیارد پرداخت کند در حالی که دو فقره چک آن به ارزش بیست میلیارد تومان که در وجه باشگاه استقلال صادرشده بود، پاس نشد. مدیران وقت استقلال در این خصوص سکوتی عجیب اتخاذ کردند و درنهایت هم یک اپراتور تلفن همراه جانشین عمده‌فروش مجازی شد.


دیگر اسپانسر جنجالی دوران خطیر یک فروشگاه تلفن همراه در شمال کشور بود که از ابتدای حضورش در استقلال، همه با زبان طنز و نیش و کنایه بابت انتخابش به مدیران استقلال معترض بودند؛ این انتقادات پس از کلاهبرداری رقیب اسپانسر استقلال که با روشی مشابه اقدام به فروش تلفن همراه زیرقیمت جهانی می‌کرد، به اوج خود رسید و با تعلیق شدن نماد این فروشگاه، استقلال مجبور شد با فروشگاه فوق هم قطع همکاری کند.
اینکه عمر همکاری باشگاه با اسپانسر به یک‌فصل هم نکشد، قطعاً نکته‌ای منفی در کارنامه مدیران قبلی استقلال خواهد بود، اما انتقاد مهم‌تر اینکه در این قرارداد‌ها، دو شرکت گمنام با استفاده از برند استقلال برای خود اعتبار کسب کردند و بعد از مدتی به همکاری خود خاتمه دادند. در این میان باشگاه استقلال با کمترین آورده مالی، شأن انتخاب اسپانسرش را پایین آورد و هر فروشگاهی یا شرکتی از راه رسید، صرفاً با ارائه پیشنهاد یک مبلغ وسوسه‌انگیز، توانست نامش را روی پیراهن استقلال به نمایش بگذارد و برای خود اعتبار کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->