شهردار مشهد: خدمات شهرداری ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد برگزار شد + فیلم ویدئو | اجتماع بزرگ مردمی «حزب الله زنده است» در مشهدمقدس (۸ مهر ۱۴۰۳) منشأ آلودگی هوای امروز مشهد فعالیت ۲ کانون خارجی گردوغبار است (۸ مهر ۱۴۰۳) برگزاری سومین جلسه هیئت دوام ثامن مشهد با محوریت اخلاق و مهدویت و گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله فضاسازی شهر مشهد متناسب با شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ۱.۲ میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد روکش آسفالت شده است نام‌گذاری معبری در مشهد به نام «شهید سیدحسن نصرالله» ساماندهی بالغ بر ۱۴ هزار کارگر در ایست‌کار‌های سطح شهر مشهد اعمال‌قانون ۲۰۹۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۸ مهر ۱۴۰۳) شهروند مشهدی: درخت‌های آسیب‌رسان را هرس کنید پایان ترافیک میدان خیام مشهد تا تابستان ۱۴۰۴ نیاز به بازشناسی جاذبه‌های گردشگری مشهد | نواختن زنگ گردشگری و صلح در مدرسه مهر علوی ثبت تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی لغزندگی سطح معابر در محور تربت حیدریه_باغچه (۸ مهر ۱۴۰۳) اجتماع «حزب‌الله زنده است» در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود بیانیه‌ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در پی شهادت سید حسن نصرالله پیام شهردار مشهدمقدس در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در لبنان آمادگی جامعه سازمان بسیج شهرداری مشهد برای جهاد با دشمن صهیونیستی برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته گردشگری در مشهد برگزار خواهد شد
سرخط خبرها

«مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است

  • کد خبر: ۲۹۱۴۴۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
«مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است
مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا گفت: ۱۴ سال روایت‌گر پروژه‌های متفاوتی از مردم مشهد بودیم. ۱۲ هزار روایت از مردم مشهد، رویدادها و اماکن مشهد را گردآوری کردیم. روایت افرادی که اکنون نیستند، روایت مکان‌هایی که اکنون تخریب شده‌اند. «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا علیه السلام است.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم رونمایی و آغاز فعالیت رسمی سایت مشهد چهره که با حضور اعضای شورای اجتماعی محلات برگزار شد، سید میثم موسوی مهر، مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا، ضمن تسلیت شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب در شهرآرا، این سازه‌هایی که برای ارتباط گیری بهتر آماده شده است و شما اعضای شورای اجتماعی محلات می‌توانید از این امکان بیشترین بهره برداری را انجام دهید.

وی افزود: ۱۴ سال روایت‌گر پروژه‌های متفاوتی از مردم مشهد بودیم. ۱۲ هزار روایت از مردم مشهد، رویدادها و اماکن مشهد را گردآوری کردیم. روایت افرادی که اکنون نیستند، روایت مکان‌هایی که اکنون تخریب شده‌اند. «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا علیه السلام است.

موسوی مهر خطاب به شهردار مشهد گفت: شما دو موتور محرک مدیریت شهری دارید: اول شورای اجتماعی محلات مشهد و دیگری شبکه رسانه‌ای که در خدمت شماست. این فرصت کم نظیر را دارید و البته این مسئولیت زاست.

وی افزود: با اقدام بزرگ شهرداری مشهد، برای اولین بار در قالب شورای اجتماعی محلات، شهرداری اقدامات خود را به نظارت مردمی گره زده است.

شورای اجتماعی محلات، بازوی توانمند شهرآرامحله باشد

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا و مدیرمسئول روزنامه شهرآرا بیان کرد: با تکیه بر رسانه و بی‌نظیر ترین سازه اجتماع ایران، یعنی شورای اجتماعی محلات می‌توان گره‌های شهری را حل کنیم.

وی افزود: ما هم آماده ایم تا گره‌های مشهد را باز کنیم، تا الان حمایت کردید از الان هم کمک کنید تا نقش مؤثرتری داشته باشیم و تعداد زیادی از مشکلات مشهد را با فشار رسانه حل کنیم. خواهش ما از شورای اجتماعی محلات نیز این است که بازوی توانمند شهرآرا محله باشند و روایتگر محله خود باشند و از طرفی خبرنگار و دبیر محله ما عضو افتخاری شورای اجتماعی محلات باشند تا در کنار شما شبکه مسائل شهری و ریز پروژه های شهر را حل و فصل کنیم.

وی افزود: ما در حق هیچ محله‌ای جفا نکرده‌‌ایم. شهرآرامحله دغدغه مند است و ایستاده تا کارها و مشکلات حل و فصل شود. 

موسوی مهر بیان کرد: شورای اجتماعی محلات فعالترین و مطالبه‌گر ترین شهروندان را در دل خود جای داده است که این‌ها مخاطبان شهرآرا محله هستند. ۲۰۰۰ مخاطب شهرآرا محله داریم و منتظر مشارکت شما در تولید محتوا هستیم تا حرف‌های خود را در شهرآرامحله بزنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->