گرمای جام‌جهانی دردسرساز شد؛ ذخیره‌ها به رختکن می‌روند؟

گرمای جام‌جهانی دردسرساز شد؛ ذخیره‌ها به رختکن می‌روند؟

گرمای بی‌سابقه در برخی شهر‌های میزبان جام‌جهانی ۲۰۲۶ باعث شده چند تیم ملی به فکر اجرای راهکاری غیرمعمول بیفتند؛ تماشای مسابقه توسط بازیکنان ذخیره از داخل رختکن.
  • کد خبر: ۴۲۰۳۹۶
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۵۱

به گزارش شهرآرانیوز، گرمای شدید هوا در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، نگرانی‌هایی را در میان تیم‌های حاضر ایجاد کرده و برخی کشورها در حال بررسی راهکارهای ویژه برای حفظ سلامت بازیکنان خود هستند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، چند تیم ملی در حال بررسی طرحی هستند که بر اساس آن بازیکنان ذخیره به جای حضور روی نیمکت، مسابقات را از داخل رختکن دنبال کنند تا کمتر در معرض گرمای شدید قرار بگیرند.

طبق این ایده، هر زمان کادرفنی تصمیم به انجام تعویض بگیرد، یکی از دستیاران مربی به رختکن مراجعه کرده و بازیکن موردنظر را برای آغاز گرم کردن و ورود به زمین مطلع می‌کند.

افزایش دمای هوا در برخی شهرهای میزبان جام جهانی، به یکی از چالش‌های مهم این دوره از رقابت‌ها تبدیل شده و احتمال دارد تیم‌ها برای مدیریت شرایط آب‌وهوایی، تصمیمات متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته اتخاذ کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
گروه‌ها
بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱. مکزیک مکزیک ۲ ۲ ۰ ۰ ۶
۲. کره جنوبی کره جنوبی ۲ ۱ ۰ ۱ ۳
۳. جمهوری چک جمهوری چک ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
۴. آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
مشاهده بیشتر
آخرین اخبار ویدئو جدول بازی‌ها
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->