انتقاد سرمربی مکزیک از عملکرد تیمش در بازی افتتاحیه

انتقاد سرمربی مکزیک از عملکرد تیمش در بازی افتتاحیه

سرمربی تیم ملی مکزیک معتقد است که تیمش عملکرد خوبی برابر آفریقای جنوبی نداشته و باید بیش از این‌ها گل می‌زده است.
  • کد خبر: ۴۲۱۵۷۸
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۳:۴۸

به گزارش شهرآرانیوز، مکزیک جام جهانی ۲۰۲۶ را با پیروزی مقابل آفریقای جنوبی آغاز کرد، اما با توجه به سطح نمایش ضعیف حریف و همچنین ۹ نفره شدن آفریقای جنوبی پس از دو اخراج، بسیاری انتظار داشتند شاگردان خاویر آگیره ۶۷ ساله با اختلاف بیشتری به پیروزی برسند.

سرمربی مکزیک در گفت‌وگوی پس از بازی و در پاسخ به این سؤال که آیا می‌شد شروع بهتری در جام جهانی داشت، گفت: «شاید بله. می‌توانستیم در نیمه اول کمی بهتر بازی کنیم. چندین بار پشت خط دفاعی‌مان غافلگیر شدیم و شاید اگر یک گل دیگر هم می‌زدیم، بهتر بود.»

آگیره نیز مانند بسیاری از تماشاگران مسابقه متوجه شد که پس از اخراج بازیکنان آفریقای جنوبی، تیمش از شدت و ریتم بازی کاست، اما شرایط برای یک پیروزی پرگل کاملاً فراهم بود.

او در این باره گفت: «وقتی حریف ۱۰ نفره شد، کمی آرام گرفتیم. باید بیشتر فشار می‌آوردیم و جاه‌طلب‌تر عمل می‌کردیم.»

سرمربی باتجربه مکزیک در نشست خبری پس از بازی نیز با همان صراحت همیشگی از عملکرد تیمش انتقاد و تأکید کرد که نتیجه مسابقه باید سنگین‌تر می‌بود.

او گفت: «راضی نیستم. این بازی باید ۴-۰ تمام می‌شد. هواداران حق دارند تیم را هو کنند. با برد ۲-۰ مردم خوشحال به خانه می‌روند، اما اگر ۴-۰ می‌بردیم خیلی بهتر بود. این اولین بازی جام جهانی بود و حالا دیگر استرس و فشار اولیه را پشت سر گذاشته‌ایم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
گروه‌ها
بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱. مکزیک مکزیک ۳ ۳ ۰ ۰ ۹
۲. آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی ۳ ۱ ۱ ۱ ۴
۳. کره جنوبی کره جنوبی ۳ ۱ ۰ ۲ ۳
۴. جمهوری چک جمهوری چک ۳ ۰ ۱ ۲ ۱
مشاهده بیشتر
آخرین اخبار ویدئو جدول بازی‌ها
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->