صحبت‌های قلعه‌نویی پس از بازی ایران برابر نیوزیلند: از نمایش راضی‌ام، از نتیجه نه! + فیلم

صحبت‌های قلعه‌نویی پس از بازی ایران برابر نیوزیلند: از نمایش راضی‌ام، از نتیجه نه! + فیلم

سرمربی تیم ملی ایران گفت: متأسفانه من از نمایش تیم راضی‌ام، اما از نتیجه نه.
  • کد خبر: ۴۲۲۷۵۶
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۵

به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، پس از بازی با نیوزیلند در مصاحبه با فیفا گفت: بازی بسیار خوبی بود و به نظرم شاید بهترین بازی دور اول هم بود. متأسفانه من از نمایش تیم راضی‌ام، اما از نتیجه نه. تقریباً دو موقعیت به حریف دادیم که هر دو تبدیل به گل شد، در حالی که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی گفت: همان مشکلاتی که فکر می‌کردیم، گریبان‌گیرمان شد. باید زودتر به شرایط بهتر می‌رسیدیم، اما متأسفانه این فرصت به ما داده نشد. هنوز به آن سازگاری کامل ۱۰۰ درصدی نرسیده‌ایم. در دقایقی از بازی که افت کردیم، با تعویض‌ها تلاش کردیم جریان مسابقه را برگردانیم و به بازی برگردیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: به نظرم شانس بردن را هم داشتیم، اما بعضی از نقاط ضعفی که در این بازی مشخص شد، باید در ادامه برطرف شود؛ از جمله گل زودهنگام و تغییر روند مسابقه.

وی افزود: حالا باید استراحت کنیم، ریکاوری داشته باشیم، فیلم بازی را بازبینی کنیم و بعد با تمرین بیشتر روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. ان‌شاءالله در بازی بعدی این اشتباهات تکرار نشود.

تعداد بازدید : 372

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
گروه‌ها
بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱. مکزیک مکزیک ۲ ۲ ۰ ۰ ۶
۲. کره جنوبی کره جنوبی ۲ ۱ ۰ ۱ ۳
۳. جمهوری چک جمهوری چک ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
۴. آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
مشاهده بیشتر
آخرین اخبار ویدئو جدول بازی‌ها
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->