ویزای مهدی ترابی منقضی شد!

ویزای مهدی ترابی منقضی شد!

روادید مهدی ترابی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از یک بار ورود به آمریکا منقضی شد.
  • کد خبر: ۴۲۲۷۸۸
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که برای بازیکنان تیم ملی برای سفر به آمریکا روادید «چند بار ورود» صادر شده است، اما ویزای مهدی ترابی تنها برای یک بار ورود اعتبار داشت و پس از سفر تیم ملی به لس آنجلس جهت دیدار برابر نیوزیلند و پایان این بازی، اکنون ویزای این بازیکن منقضی شده است.

فدراسیون فوتبال ایران برای اخذ مجدد ویزای ترابی اقدام کرده تا این بازیکن بتواند در دیدار‌های آتی تیم ملی را همراهی کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
گروه‌ها
بازی برد مساوی باخت امتیاز
۱. مکزیک مکزیک ۲ ۲ ۰ ۰ ۶
۲. کره جنوبی کره جنوبی ۲ ۱ ۰ ۱ ۳
۳. جمهوری چک جمهوری چک ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
۴. آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی ۲ ۰ ۱ ۱ ۱
مشاهده بیشتر
آخرین اخبار ویدئو جدول بازی‌ها
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->