دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
۰
۰
مربی ژاپن چقدر باشخصیت هست ما هم مربی داریم نیوزلند رو نبردیم هنوز باورم نمیشه بااینکه تیم خوب نبود عقب بودیم مساوی کردیم نیوزلند عقب نشسته بود طارمی خودخواه خیلی توپ لو داد بازی با ژاپن نبود ایران برد وقتی تو زمین هست ریتم بازی رو خراب میکنه مربی ایران ترسو اگه بجاش کسرای طاهری سامان فلاح کوشکی حسین نژاد کلی بازیکن جوان میبرد مساوی میکردیم کسی چیزی بهش نمیگفت انتقاد نمیکرد علیرضا جهانبخش چرا دعوت شد حاج صفی شجاع خلیل زاده سردار آزمون دعوت نشد مهدی طارمی هم دعوت نمیشد بازی مهدی طارمی تو زمین نگاه کنید خودتون متوجه میشی نمیدونم چی بگم واقعا باور کنید بازیکنان جوان میرفتیم نتیجه می گرفتیم چون انگیزه داشتند واسه درخشیدن نه بازیکنان پیر