مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در خرداد ماه پرداخت شود تبعیض، بازنشستگان تامین اجتماعی را از پای درآورده است یک سوم ایرانی‌ها فشار خون بالا دارند و نیمی هم از ابتلای خود بی خبر! متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است دولت ماده ۴۱ قانون کار در افزایس حقوق کارگران را در ۲ سال گذشته فراموش کرده است مجلس بهتر از دولت درباره مزد تصمیم خواهد گرفت آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟ عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن» | هر کار تحقیقاتی باید با رضایت افراد باشد شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای دریافت وام ۷۵۰۱۳؛ سامانه پاسخگویی تلفنی آتیه‌سازان حافظ هشدار سیل به خوزستان؛ ورود سامانه بارشی شدید به کشور از چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک قزوین مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد آیا مانیکور می‌تواند به سلامت ناخن آسیب برساند؟ کدام دارو‌های مسکن در زمان بارداری بی‌خطر است؟ نشانه‌ها و روش‌های درمان سنگ‌های بزاقی بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۱۳۷
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳)
دو نفر در درگیری خونین در قبرستان شرف آباد یاسوج کشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل هنگام تشییع فردی در قبرستان شرف‌آباد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درگیری خونینی رخ داد که منجر به کشته شدن دو نفر شده است.

قاتل یا قاتلان با اسلحه کلاشینکف به سمت حاضرین در این مراسم تشییع شلیک کردند که در منجر به مرگ دو نفر شده و گفته می‌شود این حادثه مجروح نیز داشته است.

قاتل یا قانلان متواری شده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->