تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک قزوین مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما زمان آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ در استان خراسان رضوی اعلام شد بازداشت قاتل فراری| جزییات درگیری عجیب و مرگبار دو جوان در خیابان چه بود؟ مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید
سرخط خبرها

پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی در چند روز آینده (یک فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۱۹۵
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی در چند روز آینده (یک فروردین ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: جمعه به طور موقت در اکثر نقاط جو به نسبت پایدار است و روز شنبه مجدد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد.

محمد‌ غیوری‌خواه در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت هوای استان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی امروز با گسترش سامانه ناپایدار در سطح استان علاوه بر سرعت وزش باد (در غالب نقاط وزش باد شدید توام با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت)، وقوع بارش غالباً به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق در مناطق مستعد احتمال تگرگ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: فردا تا بامداد جمعه از میزان بارش‌ها کاسته شده و عمده آن در نواحی شمالی، برخی نقاط مرکزی و ارتفاعات استان رخ خواهد داد. پیرامون سامانه فوق هشدار سطح نارنجی شماره ۸۸ صادر شده است.

غیوری‌خواه ادامه داد: از فردا تا شنبه هفته آینده افزایش سرعت وزش باد به ویژه در ساعت بعدازظهر دور از انتظار نیست، ضمن اینکه جمعه به طور موقت در اکثر نقاط جو به نسبت پایدار است و روز شنبه مجدد بارش‌هایی پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد. بارش‌ها در مشهد نیز بیشتر در ارتفاعات بوده و در سطح شهر به صورت پراکنده خواهد بود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: از نظر دمایی امروز و امشب روند کاهش دما را داریم و پس از آن تا شنبه هفته آینده تغییرات دمایی محسوس نخواهد بود. امروز و امشب نسبت به روز گذشته هوا مقداری خنک‌تر می‌شود اما فردا و پس‌فردا نسبت به امروز تغییرات دمایی زیاد نخواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارش‌ها خوب بوده و بیشترین بارش از نیشابور با ۱۵.۵ میلی‌متر گزارش شده است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه استان ریوش کوهسرخ با ۱۰ درجه سانتی‌گراد و گرمترین نقطه سرخس با ۳۵ درجه سانتی‌گراد بوده است. دمای مشهد بین ۱۶ تا ۳۱ درجه گزارش شده و بیشترین وزش باد را از سبزوار با ۶۱ کیلومتر بر ساعت داشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->