صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 وزیر ورزش و جوانان وارد مشهد شد

  • کد خبر: ۱۰۲۲۷۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز، سه شنبه برای حضور در رویداد ایده پردازی در ترویج ازدواج با عنوان "هم آهنگ" وارد مشهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان بازدید از برخی اماکن ورزشی و دیدار با برخی مسوولان استانی از دیگر برنامه‌های سفر سجادی به مشهد است.

رویداد ایده پردازی "هم آهنگ"با محوریت گروه‌های تبلیغی در ترویج و تسهیل امر ازدواج با برگزاری کارگاه آموزشی و ارائه ایده‌ها از روز ۲۲ اسفند در مشهد آغاز شده است.

مدیر کل اداره امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی در جریان این رویداد اظهار داشت: هم آهنگ با اهداف مختلفی برای تسهیل امر ازدواج با حضور ۱۵۰ گروه تبلیغی شامل ۴۰ گروه مخصوص زنان و حدود ۱۱۰ گروه تبلیغی مردان آغاز شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جنتی افزود: اولین هدف این است که ظرفیت گروه‌های تبلیغی نسبت به حل مساله ازدواج افزایش پیدا کند و همچنین تجارب افراد به یکدیگر منتقل شود و دوم این که بتوانیم با کمک خود عزیزان و با محوریت مبلغان برای حل مساله ازدواج، برنامه‌های تبلیغی برای ماه رمضان و سال آینده را طراحی کنیم.
وی اضافه کرد: از اهداف دیگر این رویداد این است که با ایده پردازی و برنامه‌های نوین، گروه‌ها می‌توانند حمایت‌های ویژه دریافت کنند همچنین فضای این جلسات نباید صرفا همایشی باشد بلکه باید فضای ایده پردازانه و نوین در راستای جریان تبلیغی ایجاد شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.