شهرآرانیوز

آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا کنون (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی مدرسه مسجدمحور؛ جوانه‌ای است بر درخت تنومند انقلاب اسلامی رونمایی از نمونه‌های ۹ گونه از خزندگان ایران اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم دعای عرفه در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) اسناد دفترچه‌ای قدیمی دیگر اعتبار ندارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۷ خرداد ١۴٠٣) | بارش باران در مناطق غربی و شرقی استان فوت ۵ زائر ایرانی در ایام حج ۱۴۰۳ سال گذشته، همیاران صلح به ۴۰ هزار پرونده در مشهد رسیدگی کردند معاون زنان ریاست‌جمهوری از اجرای طرح «زنان برای زنان» خبر داد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی: تعیین مقصران سیلاب اخیر مشهد در حال رسیدگی است اعمال‌قانون ۲۰۱۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) مجازات قصاص برای ۲ محافظ خصوصی به جرم قتل مرد معتاد در مشهد + عکس
سرخط خبرها
محیط زیست

بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد

بارش‌های اخیر نعمت بزرگی برای برخی حوضه‌های آبریز بود بر این اساس تالاب‌های شادگان، بامدژ، میانگران، هورالعظیم، دریاچه ارومیه، حله و هشیلان توانستند از این بارش‌ها بهره‌مند شوند اما در مقابل تالاب‌های فلات مرکزی از جمله کافتر، بختگان، گاوخونی و میقان بهره چندانی از بارندگی‌های اخیر نبردند.
خسارت 900 میلیارد تومانی خراسان رضوی از ریزگردها

خسارت 900 میلیارد تومانی خراسان رضوی از ریزگردها

در ۴ سال گذشته کانون‌های گردوغبار خراسان‌رضوی دوبرابر شده است. گستره مناطق بحرانی تحت‌تأثیر فرسایش بادی در استان، بیش از یک‌میلیون‌و۲۰۰هزار هکتار است که قبل از این، تنها ۷۵۰هزار هکتار بود.
رونمایی از نمونه‌های ۹ گونه از خزندگان ایران

رونمایی از نمونه‌های ۹ گونه از خزندگان ایران

مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از نمونه‌های تایپ و پاراتایپ ۹ گونه از خزندگان ایران که برای اولین بار توسط دکتر اسکندر رستگار پویانی - استاد دانشگاه حکیم سبزواری- شناسایی شده است، رونمایی و به دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اهدا شد.
پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی

پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خر‌اسان‌رضوی گفت: تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد استان از بدو تأسیس صندوق، ۱۳۰ هزار فقره به مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان است.
یادداشت بیشتر
چندرسانه ای جامعه بیشتر
پیشخوان شهرآرا
کیوسک
دیگر رسانه ها
سرخط خبرها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->