صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: طی یک روز گذشته ۱۰۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که ۸۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا استان خراسان رضوی، طی ده روز گذشته ۳۶ درصد کاهش یافته است خاطر نشان کرد: با تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها به طور حتم روند کاهشی تعداد بیماران مبتلا و بستری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۷ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۸۴ نفر و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد را ۶۵ نفر اعلام کرد.

دکتر پهلوان کاشی گفت: در یک روز گذشته ۵۲۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات را به صورت سرپایی دریافت کرده اند.

منبع: وبدا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.