صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی به مهاجران افغانستانی نسبت به باندهای صدور کارت آمایش تقلبی هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید هادی شریعت یار؛ معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی نسبت به صدور کارت‌های اقامت موقت اتباع خارجی هشدار داد.

وی با بیان اینکه اخیرا باند جعل اسناد و مدارک در مشهد مقدس شناسایی و دستگیر شده‌اند گفت: پرونده‌ای نیز در این خصوص در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اما نکته حائز اهمیت و مرتبط با آن، جعل کارت‌های اقامت موقت اتباع خارجی که توسط اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی صادر می‌گردد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه به احتمال فراوان تعدادی از این نوع کارت های اقامت موقت اتباع خارجی(آمایش) جعل و در اختیار افراد مختلف قرار گرفته و به تبع آن به ادارات و سازمان های مختلف ارائه و در قبال آن خدمات دریافت می‌نمایند، به اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی دستور داده شد تا  ضمن انجام نظارت‌ها و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه لازم، مراتب به کلیه سازمان ها و ادارات منعکس تا استعلامات لازم از آن اداره کل پیرامون اصالت کارت های آمایش صورت پذیرد.

منبع: مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
مثلا چه خدماتی بااین کارت آمایش میدن که ما 40ساله بی اطلاعیم؟؟