صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از افزایش ۵۰ درصدی خروجی مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در دهه اول ماه صفر از مبدا مشهد ۸۸۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته که ۲۶ هزار و ۲۳۴ مسافر توسط این ناوگان به مقصد رسیده‌اند و از این تعداد مقصد ۳۶۴ دستگاه اتوبوس استان تهران، ۳۳۶ دستگاه استان ایلام، ۱۵۸ دستگاه قم، ۱۴ دستگاه کرمانشاه و ۱۳ دستگاه به خوزستان سفر کرده است.

وی ادامه داد: در این جابه‌جایی‌ها ۱۱ هزار و ۶۲۰ مسافر به ایلام، ۹۱۲۴ مسافر به تهران، ۴۶۶۵ مسافر به قم، ۴۵۸ مسافر به خوزستان و ۳۶۷ مسافر به کرمانشاه منتقل شده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل و آمار ستاد اربعین خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از مبدا خراسان رضوی ۱۳۹۲ سفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای به استان‌های مقصد صورت گرفته که به وسیله آن ۳۷ هزار و ۵۴۰ مسافر جابه‌جا شده‌اند. بیشترین میزان سفر از استان به مقصد ایلام بوده که توسط ۴۹۲ دستگاه اتوبوس ۱۶ هزار و ۵۱۵ مسافر به استان ایلام منتقل شده‌اند.

وی عنوان کرد: ۶۸۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیز از مبدا خراسان رضوی به مقصد تهران تعداد ۱۵ هزار و ۷۹ مسافر راجابجا کرده‌اند. دراین مدت ۱۸۶دستگاه به قم، ۱۴ دستگاه به کرمانشاه و ۱۴ دستگاه به خوزستان رفته‌اند که به ترتیب ۵۰۷۷ مسافر به قم، ۳۶۷ مسافر به کرمانشاه و ۵۰۲ مسافر به خوزستان منتقل شده‌اند.

شهامت یادآور شد: در دهه اول ماه صفر ۳۴۵ هزار و ۸۰۰ مسافر توسط ۲۴ هزار و ۶۰۹ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری وارد استان شده‌اند. در همین زمان ۲۳ هزار و ۹۵۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری انجام شده که ۳۶۲ هزار و ۱۳۲ مسافر استان را به مقاصد مورد نظر منتقل کرده‌اند.

شهامت با اشاره به اینکه در دهه اول ماه صفر ۱۷۷ هزار و ۸۷۳ وسیله حمل و نقل شخصی وارد مشهد شده، گفت: در همین مدت نیز ۲۰۹ هزار و ۹۲۵ وسیله حمل و نقل شخصی از مشهد خارج شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.