صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح طرح «الحاق موادی به قانون تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق کشور» با محوریت تقویم مدارس در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجی‌پور در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز بررسی طرح «الحاق موادی به قانون تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش در استان ها، شهرستان‌ها و مناطق کشور» با محوریت تقویم مدارس در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست که با حضور دبیر شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد، اعضای کمیسیون و نماینده دولت نظرات کارشناسی خود را بیان و موافقان و مخالفان صحبت کردند، در نهایت اعضای کمیسیون به کلیات این طرح رأی مثبت دادند.

وی تصریح کرد: این طرح مربوط به تغییر تقویم آموزشی مدارس و گرفتن زمان‌های اضافه و افزایش بهره وری کلاس‌های درس است که جزئیات آن در جلسات بعدی بررسی خواهد شد. هدف از این طرح افزایش بازدهی و کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در پایان نشست نیز در مورد نحوه آماده سازی مدارس و دانشگاه‌ها برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس در شرایط فعلی، بر رفع کمبود‌ها و نقایص در دانشگاه‌ها و مدارس به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر کشور تاکید شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.