صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهرداری مشهد از وزارت کشور برای حضور در عرصه تیمداری مجوز گرفت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، همواره در سال‌های اخیر، با افول باشگاه‌های ریشه‌داری مثل ابومسلم و پیام، سوال علاقه‌مندان به ورزش خراسان و مشهد این بود که چرا شهرداری مشهد برخلاف سایر شهر و استان‌ها برای حمایت از ورزش حرفه‌ای ورود نمی‌کند.

از سال‌ها قبل، شهرداران مختلفی در مشهد فعالیت کردند و در برابر این سوال، اما پاسخی تکراری داشتند: شهرداری مشهد حق تیمداری در عرصه ورزش حرفه‌ای را ندارد.

شاید در هر دوره‌ای بنا به تصمیمات شورا و شهرداری، شاهد بودیم که کمک‌هایی مقطعی به تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری صورت می‌گیرد، اما بلافاصله با قطع شدن این کمک‌ها سرنوشت مشابهی برای تیم‌ها رقم می‌خورد و در نهایت شاهد افت و انحلال نمایندگان خراسان رضوی و مشهد در لیگ‌های مختلف بودیم.

حالا، اما اتفاقی بزرگ برای ورزش خراسان رضوی و مشهد رخ داده و شورای شهر و شهرداری مشهد با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شده مجوز حضور در عرصه تیم‌داری ورزشی را از وزارت کشور اخذ کند. این گام بزرگ می‌تواند تاثیر و انقلابی شگرف در عرصه ورزش مشهد رقم بزند و از این به بهد شاهد ظهور تیم‌های مشهدی قدرتمندی در رشته‌های مختلفی باشیم.

حالا شهرداری مشهد همچون شهرداری تبریز، ارومیه، بندرعباس و ... می‌تواند در عرصه ورزش حضوری فعال و مثمرثمر داشته‌باشد و شاهد حضور تیم‌های ورزشی به نمایندگی از مشهد در مسابقات مختلف کشوری باشیم.

این حضور و جدیت در راه کسب مجوز را باید به فال نیک گرفت و به آینده ورزش مشهد و استان خراسان رضوی امیدوار شد، آن هم در روز‌هایی که تیم‌های مشهدی فعلی به استثنای یکی دو مورد، انگشت‌شمار، روزگار وحشتناکی را سپری می‌کنند و شاهد قعرنشینی آن‌ها در اکثر لیگ‌های ورزشی هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.