صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز چهارشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام در سطح استان برقرار است و روز پنجشنبه شاهد افزایش دمای روزانه هستیم.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوشاب با کمینه دمای ١ درجه سردترین و مه‌ولات با بیشینه دمای ٢٢ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان بردسکن با ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. همچنین طی این مدت بیشترین میزان بارش‌ها از شهرستان‌های سرخس با ١٠/۴ میلی‌متر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ٢ و ١٠ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات با ۶ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢ درجه خواهد رسید.

 فاروقی ادامه داد: با توجه به تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز برای نیمه شرقی بارش‌های پراکنده باران و برف پیش‌‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد تشکیل مه و کاهش دید را خواهیم داشت.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: از روز چهارشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام در سطح استان برقرار است و روز پنجشنبه شاهد افزایش دمای روزانه هستیم.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی۴٣ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۴٢ در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین ایستگاه شهید آوینی با شاخص  ٧٩ در شرایط قابل‌قبول قرار دارد. گفتنی است؛ ایستگاه‌های سرافرازان، مفتح، پایانه امام رضا(ع)، خاقانی، خیام شمالی، شهر، چمن، کریمی و شهید آوینی در شرایط پاک قرار دارند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.