صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناكامی قاچاقچيان و کشف بيش از يک تن انواع موادمخدر توسط مرزداران طی چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌های جنوب شرق کشور و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان پس از رصد اطلاعاتی، از فعالیت باند‌های بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع که با طرح‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران هنگ‌های مرزی سراوان، سیرکان و زابل در چند رشته عملیات موفق شدند، ضمن کشف مقدار یک تن و ۳۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ قاچاقچی، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی، را نیز کشف و همچنین ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسکلیت و ۱۹ دواب را توقیف و مهار کنند.

سردار ملاشاهی با اشاره به عملیات‌های موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان غیور هنگ‌های مرزی سیرکان، سراوان و زابل، عنوان داشت: از قاچاقچیان مقدار ۲۲۴ کیلوگرم شیشه، ۷۴۳ کیلوگرم حشیش و  ۴۲۳ کیلوگرم تریاک جمعا یک تن و ۳۹۰ انواع مواد افیونی و تعداد ۶ قبضه سلاح جنگی  و ۱۳۹ فشنگ جنگی کلاش کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزبانان، همه تلاش خود در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرز‌های ایران اسلامی بکار گرفته و اجازه نمی‌دهند تا قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه‌ای از  کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.