صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور: شهرداری مشهد کارنامه خوبی دارد

  • کد خبر: ۱۴۳۷۱۹
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
احمد وحیدی گفت: موضوع حمل‌ونقل عمومی اهمیت دارد که مورد توجه ریاست جمهوری است و با همه محدودیت‌های مالی، این مسئله مهم از دید‌ها پنهان نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در مراسم آغاز تحویل ۵۶۹ خودرو عمرانی، خدماتی و حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌های استان خراسان رضوی با بیان اینکه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور پای کار است، اظهار کرد: سازمان شهرداری‌ها قرارداد‌های خوبی را با خودرو‌ساز‌ها بسته است. یک کار دو‌جانبه است که هم تولید و هم حمل‌و‌نقل عمومی رونق می‌گیرد. 

وی ادامه داد: در حوزه ماشین‌های سنگین نیز وضعیت نشان‌دهنده این است که ظرفیت تولید داخل ما خوب است و باید این موارد را پاس بداریم. موضوع موتورسیکلت های برقی اهمیت دارد و ماشین‌های برقی از جمله اتوبوس و ماشین سواری در دستور‌کار است که در این زمینه قرارداد‌هایی نیز بسته شده است.

به گفته وی، شهرداری مشهد کارنامه خوبی دارد و دستاورد‌های خوبی داشته است و وظیفه خدمت‌دادن به زائران و مجاوران نیز بر اهمیت موضوع اضافه می‌کند.

وزیر کشور افزود: منابع خوبی درباره مترو نیز در نظر گرفته شده است و کشور توانسته است در مترو از نظر تحقیقاتی به خودکفایی برسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.