صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید عبدالله ارجائی گفت: در بزرگ‌ترین اقدام برای تغییر وضعیت ایثارگران در شرق کشور ایثارگران شهرداری تا پایان امسال تبدیل وضعیت می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد با انتقاد شدید از رذالت نشریه فرانسوی در جسارت به مقام معظم رهبری افزود: رهبر فرزانه ما مرجع تقلیدی بزرگ، رهبری مقتدر، عالمی دانا و توانمند هستند که بااقتدار سکان هدایت جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند.

وی اضافه کرد: همین امر موجب شده تا تمامی دشمنان که نمی‌توانند در مقابل ما عرض‌اندام کنند دست به لجن پراکنی زنند. آن‌هم از نشریه‌ای که پیش‌ازاین به ساحت رسول‌الله جسارت کرده بود و این نشان می‌دهد که راه مرجعیت و نظام مقتدر و قوی ما امتداد راه رسول‌الله است.

شهردار مشهدمقدس بابیان اینکه حفظ وزنده نگاه‌داشتن یاد و نام شهدای بزرگوار برهمه ما فرض است اظهار کرد: بر همین اساس مدیریت شهری در دوره ششم یکی از اولویت‌های اصلی خود را در عرصه‌های مختلف ازجمله تبلیغات شهری، اجرای پروژه‌ها و عناصر فرهنگی تکریم خانواده شهدا و ایثارگران قرار داده است.

ارجائی تصریح کرد: خوشحالیم بگوییم که مدیریت شهری مشهد میزبان بیش از پنج هزارنفر از فرزندان ایثارگران در شهرداری است و افتخار می‌کنیم که همکار آن‌ها هستیم.

وی به وضعیت تغییر وضعیت ایثارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: بخش‌های مختلف شهرداری گزینش، حراست، منابع انسانی و سایر ارکان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا چیزی که قانون برای ایثارگر تعیین کرده است اجرایی کنند.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: براین اساس تا پایان سال بزرگ‌ترین تغییر وضعیت ایثارگران در شرق کشور در شهرداری مشهد رقم خواهد خورد و تمامی عزیزان ایثارگر به‌حق و حقوق قانونی خود خواهند رسید.

گفتنی است دراین همایش که به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهرمشهدالرضا (ع) در مجتمع آیه‌ها برگزار شد حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و مسئول سابق نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس به تشریح سجایای اخلاقی و معرفتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته و حاج قاسم آهنگران نیز با نوحه خوانی یاد روز‌های جبهه و جنگ را برای پیشکسوتان جهاد و شهادت زنده کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.