صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

راهداری استان خراسان رضوی از مسدود شدن ۲ جاده ارتباطی تایباد -باخرز و فریمان -مشهد به دلیل برف و کولاک و لغزندگی سطح محور‌ها تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده تایباد - باخرز و بالعکس به دلیل کولاک شدید، عدم دید افقی کافی و لغزندگی سطح جاده، تا اطلاع بعدی مسدود است.

جعفر شهامت بیشتر جاده های استان را برفی و لغزنده عنوان و بیان کرد: کولاک برف اکنون محورهای زاوه- باخرز، تربت جام-تایباد، تایباد - خواف و باخرز - تایباد را تحت تاثیر قرار داده است.

وی اضافه کرد: همچنین بارش باران در حوزه شهرستان های گناباد، بردسکن و بجستان موجب لغزندگی سطح جاده ها در این مناطق شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مه گرفتگی در جاده های سرخس - مشهد (گردنه مزداوند) و گناباد - فردوس(گردنه کلات) دید افقی رانندگان در این مسیرها را کاهش داده است.

شهامت خاطر نشان کرد: تردد تریلر و کامیون در محورهای قدیم مشهد - ملک آباد، ملک آباد - نیشابور، ملک آباد - تربت حیدریه، کلات - درگز، کلات - مشهد و باخرز - تایباد به دلیل عدم دید افقی کافی و لغزندگی سطح محور ممنوع می باشد و تردد وسایط نقلیه سواری نیز فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

جاده فریمان -مشهد مسدود شد

فرماندار فریمان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاده فریمان- مشهد طبق مصوبه ستاد بحران این شهرستان به دلیل یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود است.

محمد اکبری افزود: در حال حاضر سایر جاده های شهرستان باز است، اما بواسطه سرمای شبانه پیش بینی می شود، تردد در برخی جاده ها بویژه مسیرهای روستایی تا ساعات آینده با مشکل مواجه و برخی مسیرها مسدود شود.

بر اساس اعلام راهداری خراسان رضوی جاده کلات-درگز که از شب گذشته بر اثر کولاک مسدود شده بود، همچنان بسته است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.