صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مجلس در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است، گفت: این ادعا صحیح نیست و ما می‌دانیم که اگر سقف بالا برود تورم ایجاد شده و ناترازی به وجود می‌آید و قطعا ما متوجه این هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه بودجه و در پاسخ به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: شما اشاره کردید که مجلس از صبح ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است و من سوال می‌کنم آیا مجلس چنین کاری کرده است؟

وی تاکید کرد: در کمیسیون تلفیق نیز چنین اتفاقی رخ نداده در حالی که شما نامه‌ای به آقای رئیس جمهور نوشته‌اید و این نامه به من منتقل شده است و من نیز پاسخی تنظیم کرده‌ام و آن را ارسال خواهم کرد و آن جدولی که داده‌اید؛ آن جدول نیز این عدد نیست.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم این مسائل را در اینجا بحث کنیم، اما، چون مردم از بیرون مذاکرات را می‌شنوند و احساس می‌کنند ما به موضوعات توجه نداریم، اما ما می‌دانیم که اگر سقف بالا برود تورم ایجاد شده و ناترازی به وجود می‌آید و قطعاً ما متوجه این هستیم و به همین دلیل است که پیشنهادات توسط نمایندگان مطرح نمی‌شود و همکاران از طرح پیشنهادات انصراف می‌دهند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.