صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی به بهشت رضا (ع) در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند و همچنین به خانواده شهدا و سالمندان درایام نوروز خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری دراین خصوص گفت: درراستای تسهیل دسترسی و رفاه حال زائران و مجاوران به‌ویژه خانواده معزز شهدا، دو طرح ویژه برای سرویس‌دهی به بهشت رضا (ع) پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در روز‌های پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ اسفندماه طرح ویژه سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) برای زیارت قبور مطهر شهدا و درگذشتگان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: طبق این طرح سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) در روز پنجشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا غروب آفتاب و روز جمعه ۲۶ اسفند از صبح تا غروب آفتاب انجام خواهد شد.

نیشابوری تصریح کرد: در کنار این دو روز سرویس‌دهی ویژه به آرامستان بهشت رضا (ع) از روز ۲۹ اسفند امسال تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ نیز از صبح تا غروب آفتاب اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) درایام ذکرشده از پایانه‌های انقلاب، شهید مفتح، مصلی، بولوار وکیل‌آباد مقابل دانشگاه فردوسی و پایانه خواجه ربیع انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به اجرای طرح ویژه سرویس‌دهی به مادران و پدران شهدا و سالمندان اشاره و اظهار کرد: بر اساس این طرح پدران و مادران معزز شهدا و همچنین سالمندان از طریق اتوبوس و از مقابل مساجد منتخب برای زیارت قبور مطهر شهدا و درگذشتگان به بهشت رضا (ع) منتقل و بازگردانده خواهند شد.

نیشابوری افزود: این طرح از اول تا چهارم فروردین به‌وسیله ۳۰ دستگاه اتوبوس و با هماهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به مرحله اجرا درمی‌آید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.