صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در جنوب کرمان منهدم شد

  • کد خبر: ۱۵۹۰۸۹
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: یک باند سه نفره قاچاق سلاح و مهمات جنگی که قصد توزیع سلاح در جنوب استان کرمان داشت در جیرفت کشف و منهدم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، افشین صالحی نژاد اظهار کرد: طی عملیات پیچیده اطلاعاتی با دستور قضایی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت سه قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر و ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری N ۱۵ و ۲۹ عدد خشاب از این باند کشف شد.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تحقیقات فنی و اطلاعاتی از برنامه‌ریزی این باند قاچاق سلاح برای انتقال یک محموله قابل توجه سلاح جنگی از استان‌های مرزی به جنوب استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت مطلع شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این اعضای این باند آغاز شد و تحقیقات گسترده‌ای صورت پذیرفت که مخفیگاه این افراد در جیرفت شناسایی و مورد رصد نامحسوس قرار گرفت.

صالحی نژاد اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند غیر از سلاح و مهمات ۷۲ قوطی مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط شد.

دادستان جیرفت افزود: از این باند ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی همواره با قدرت و قاطعیت تمام در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نمی‌دهد، همچنین فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.