صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرواز‌های فرودگاه برلین لغو شد + علت

  • کد خبر: ۱۶۰۲۴۳
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
همه پرواز‌ها از فرودگاه برلین در آلمان فردا دوشنبه لغو خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اتحادیه اصناف آلمان موسوم به «وِردی» کارکنان زیر مجموعه خود را در فرودگاه برلین – براندنبورگ به اعتصاب هشداری برای فردا و در اعتراض به پایین بودن دستمزد‌ها فراخواند.

اعتصاب کارکنان حوزه امنیت هوانوردی، کنترل بار و مسافر از ساعت ۳:۳۰ بامداد فردا آغاز می‌شود و تا نیمه شب دوشنبه ادامه خواهد داشت.

به دلیل این اعتصاب هیچ پرواز مسافری نمی‌تواند از فرودگاه برلین-براندنبورگ در روز دوشنبه انجام شود و پرواز‌های ورودی نیز ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند که شرکت‌های های هواپیمایی در اینباره تصمیم می‌گیرند.

این اعتصاب‌ها در روز‌های پنج شنبه و جمعه در فرودگاه‌های دوسلدورف، هامبورگ، کلن/بن، اشتوتگارت و کارلسروهه انجام شد. اتحادیه اصناف آلمان پس از هفته‌ها اعتراض به پایین بودن دستمزد‌ها و فراخوان به اعتصاب‌های متعدد در بخش‌های مختلف خدماتی از جمله تردد هوایی و ریلی همچنان به دنبال درخواست‌های خود از کارفرمایان است.

یکی از سخنگویان این اتحادیه گفت: ما بار دیگر از کارفرمایان شرکت‌های امنیت هوانوردی می‌خواهیم که پیشنهاد‌های قابل مذاکره را در گفتگو‌های ۲۷ و ۲۸ آوریل (۷ و ۸ اردیبهشت) ارائه دهند و با زمان بازی نکنند در غیر این صورت اعتصابات در ماه آینده میلادی نیز ادامه خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.