صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیش از ۱۲ هزار نفر در "ایست کارها" نام‌نویسی کرده‌اند

  • کد خبر: ۱۶۰۸۹۹
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۲ کارگر در جایگاه‌های ساماندهی کارگران با عنوان "ایست‌کار" نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد مشیری با اعلام این خبر افزود: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی از سال ۱۳۹۹ با هدف جمع آوری کارگرنما‌ها در مشهد با مشارکت ۱۱ دستگاه مرتبط فعال شده است.

وی اضافه کرد: هم اینک ۱۲ ایستگاه ایست‌کار در مشهد دایر است و کارگران برای ثبت نام و فعال شدن در بخش‌های مورد نیاز به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند و بر اساس نوبت نام‌نویسی برای کار اعزام می‌شوند.
مشیری خاطرنشان کرد: برای نتیجه دادن این طرح تمام دستگاه‌های مرتبط باید پای کار باشند، ولی متاسفانه تاکنون این دستگاه‌ها پای کار نبوده اند و با همکاری در این زمینه افزایش یابد.
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد افزود: ایست کار‌ها سالانه ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه برای این سازمان به همراه دارد و چنانچه سازمان‌های مرتبط برای ساماندهی پای کار نباشند، طرح به نتیجه نمی‌رسد.
شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره " ۳۱۷۵" درخواست خود را برای اعزام کارگر اعلام کنند تا در اسرع وقت به درخواست آن‌ها پاسخ داده شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.