صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت "حمیدرضا الداغی" را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه، شجاعانه و غیرتمندانه "حمیدرضا الداغی" جوان خوش غیرت دیار خراسان و سبزوار قهرمان در دفاع از حریم عفاف و ناموس را به خانواده معظم ایشان و آحاد مردم فهیم و غیور ایران به ویژه استان خراسان‌رضوی تبریک و تسلیت می‌گویم.

این ماجرای عبرت انگیز و معنادار نشان داد که شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از نوامیس در جامعه ایرانی پر فروغ‌تر از همیشه روشن است و به مدد هوشمندی و هوشیاری ملت به ویژه نسل جوان و غیور مومن و مسئولیت شناس ایران، تلاش‌های شیطانی و فریبکارانه  دشمن در ترویج "منکر" و تخریب "معروف" به ثمر نخواهد نشست و در معادله‌ای معکوس تقویت خروش ملی در صیانت از حق امنیت اجتماعی و هنجار‌های فرهنگی و اخلاقی در جای‌جای سرزمین را رقم خواهد زد.

جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز "شهید غیرت" حمید رضایی عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم "معروف " و "دفاع از ناموس" را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.