صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نمایشگاه دائمی مد و لباس در مشهد راه اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۲۲۹
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه دائمی مد و لباس در مشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، «جعفر مروارید» در نشست با فعالان و طراحان مد و لباس استان گفت: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه و ترویج الگو‌های بومی و ملی، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی مد و لباس راه اندازی می‌شود.
وی افزود: در راستای حفظ و تقویت فرهنگ اسلامی و توسعه و ترویج الگو‌های بومی و ملی، در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی مد و لباس راه اندازی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی به ویژه مشهد به دلیل همجواری با بارگاه حضرت رضا (ع) و حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر و نیز بازار وسیع پوشاک با برند‌های داخلی و خارجی آمادگی فروش و احداث این نمایشگاه دائمی را دارا است.
وی ادامه داد:نگاه به تولید ملی و کالای داخلی با توجه به سلیقه بازار و رعایت سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله اهداف راه اندازی این نمایشگاه است.
مروارید با اشاره به مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استاندار خراسان رضوی، گفت: تلاش بر این است رونق تولید و خلق ثروت را در استان شاهد باشیم چرا که این مهم چرخه اقتصادفرهنگ و هنر را در جامعه فراهم می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه مرجع‌های فکری که همان جامعه اصحاب فرهنگ و هنر است می‌تواند با ذوق و سلیقه در ذائقه پوشش مردم تاثیرگذار باشد، افزود: مفتخریم که شاهد حضور طراحان و فعالان مد و لباس در گذر فرهنگ و هنر آسمان هستیم.
منبع:شبستان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.