صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: ۹۵ درصد درآمد‌های استان از محل مالیات تامین می‌شود. در فروردین ماه امسال میزان وصولی درآمد‌های مالیاتی استان بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا مدبر نیا با بیان اینکه ۹۵ درصد درآمد‌های خراسان رضوی از محل مالیات تامین می‌شود،  گفت: در فروردین ماه امسال میزان وصولی درآمد‌های مالیاتی استان بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، در حالی که میزان وصولی مالیات در مدت مشابه سال قبل ۸ هزار میلیارد ریال بوده  که امسال از رشد ۶۶ درصدی برخوردار بوده است.

وی همچنین بیان کرد: با تشکیل اداره مبارزه با پولشوئی و فرار مالیاتی و رصد میدانی کارکنان این اداره، شاهد افزایش وصولی از محل مبارزه با فرار مالیاتی و دستیابی به منابع جدید، بوده ایم.  

مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: یکی از سیاست‌های مهم این اداره کل، تکریم مودیان مالیاتی، حمایت از تولید و رعایت عدالت مالیاتی می‌باشد و افزایش وصولی، بدون فشار بر مودیان موجود بوده است.

مدبرنیا در ادامه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف اداره کل، از محل پرونده‌های ملی بیش از ۴۵هزار میلیارد ریال نیز برای استان در دولت سیزدهم وصول شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.