صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

پخش زنده

جام جهانی 2026

صفحات داخلی

آزادی سه نفر از زنان زندانی جرایم غیر عمد در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۳۵۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
به همت بنیاد کرامت رضوی و خيران، سه نفر از بانوان زندانی جرائم غیر عمد در زندان مشهد حکم آزادی خود را دریافت کردند.
فاطمه غلامی
خبرنگار فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: در قالب پویش نذر امام رضا علیه السلام خادمان بارگاه امام هشتم با حضور در زندان مرکزی مشهد واسطه آزادی سه نفر از بانوان زندانی شدند.

غلامی افزود: پویش نذر امام رضا از سال ۱۴۰۰ آغاز و در حال حاضر با کمک خیرین در سراسر کشور در حال اجراست.

او ادامه داد: در دهه کرامت امسال هم مطابق روال سال های گذشته، باحضور خادمان و خادمیاران رضوی پویش نذر امام رضا با هدف آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد و مالی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.