صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستور ویژه برای دستگیری عامل تیراندازی منجربه قتل خانوادگی در ورامین و پاکدشت، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسن‌زاده شهابی اظهار داشت: صبح دیروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ فردی با استفاده از یک قبضه سلاح گرم اقدام به تیراندازی و قتل یک خانم در شهر ورامین کرد و بلافاصله به وسیله یک‌دستگاه موتور سیکلت از محل متواری شد.

وی افزود: پس از آن پلیس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از اتباع افغانستانی بوده که بدلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به ضرب گوله به قتل رسانده است و سپس به یکی از روستا‌های شهرستان پاکدشت مراجعه و طی یک اقدام جنون آمیز یکی از دوستان همسرش را که وی هم خانمی از اتباع افغانستانی بود را با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله با انگیزه‌های نامعلوم به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: با دستور سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از لحظات اولیه ارتکاب جنایت تیم‌های عملیاتی ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل تشکیل و اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این اطلاعیه از شهروندان عزیز خواسته شده است گزارشات و اطلاعات خود در این خصوص با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

به گفته سرهنگ حسن‌زاده شهابی، اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.