صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا (ع) سرخس وابسته به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، در ایام دهه کرامت با برگزاری جشن در ۵ شب و پذیرایی از ۵ هزار مهمان، میزبان عموم مردم در شهرستان سرخس است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مجموعه فرهنگی فرهنگسرا و کتابخانه امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری ۲ شب جشن به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و ۳ شب جشن به مناسبت ولادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) اظهارکرد: در فاصله برگزاری جشن‌های دهه کرامت، فرهنگسرای امام رضا (ع) طی هماهنگی‌های صورت گرفته با گروه‌های نمایش و سرود در پایگاه‌های مختلف شهری و روستایی به اجرای برنامه با محوریت امام رضا (ع) و سیره رضوی خواهند پرداخت. 

جواد صادقی‌فر  عضویت رایگان در کتابخانه را از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای رضوی برشمرد و گفت: طی مدت برگزاری این مراسم میزبان بیش از ۵ هزار نفر خواهیم بود و شرکت کنندگان در کنار مولودی خوانی، سخنرانی، سرودخوانی و دیگر برنامه‌های شاد و مفرح تدارک دیده شده از ۱۲ غرفه فرهنگی مختلف اعم از غرفه مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی، محصولات فرهنگی غرفه کودکان و ایستگاه صلواتی برپا شده در فرهنگسرا بهره‌مند خواند شد.

وی، با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرستان سرخس از برنامه‌های فرهنگسرا  افزود: مجموعه فرهنگسرای امام رضا (ع) در سرخس، با بهره‌مندی از ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای فرهنگی، آموزشی و مطالعاتی و امکاناتی همچون تالار اجتماعات، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه کودک و ... همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۹:۳۰ به اقشار مختلف این شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.