صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرکز بصیرت ارتش در مشهدمقدس افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۷۰۲۷۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
مرکز بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش در شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در شهر مقدس مشهد افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاح این مرکز گفت: یکی از تدابیر مقام معظم رهبری افزایش بصیرت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن است. به منظور افزایش بصیرت به امکاناتی مانند مکان‌های مناسب و استادان شایسته نیاز است و ما در سراسر ارتش مراکزی داریم که در این زمینه فعال هستند.

وی افزود: دو مرکز در قم و مشهد فعال بودند و با توجه به ظرفیت مورد نیاز، این مرکز بصیرت در شهر مشهد مقدس نیز با حمایت امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد و در سال آینده نیز مرکز بصیرت قم نیز افتتاح می‌شود. ارتش به مراکز بیشتری نیاز دارد و طبق دستور ساخت مرکز بصیرت دیگری نیز در شهر مشهد مقدس به‌زودی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش ارتقا بصیرت بیان کرد: بالا رفتن بصیرت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها تاثیر مستقیم در ارتقا توان رزمی ارتش دارد و هر چه در این حوزه هزینه شود، سرمایه‌گذاری هوشمندانه است.

براساس این گزارش، دوره‌های بصیرت از سال ۱۳۸۹ در ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف افزایش آگاهی سیاسی کارکنان و خانواده‌ها، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، پیشگیری از انحرافات فکری و عقیدتی و ایجاد زمینه‌های خودسازی معنوی آغاز شده است.

پیش از این دو مرکز آموزش بصیرت در شهر مقدس قم و مشهد میزبان برگزاری دوره‌های انفرادی و خانوادگی بصیرت افزایی بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.