صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس اداره برنامه‌ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مبلغ وام ودیعه مسکن در مناطق دارای بافت فرسوده مشهد و سایر شهر‌های استان به میزان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سمانه نصراللهی افزود: این میزان وام در بافت فرسوده مشهد به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در سایر شهر‌ها به ۹۰۰ میلیون ریال با کارمزد چهار درصد رسیده است.

وی بیان داشت: پیش از این وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده مشهد برای هر واحد ۶۰۰ میلیون ریال و در سایر شهر‌ها برای هر واحد ۴۵۰ میلیون ریال بود که این میزان با پیگیری شرکت بازآفرینی شهری ایران و همکاری صندوق کارآفرینی امید، افزایش یافته است.

رییس اداره برنامه ریزی و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند، در این راستا متقاضیان باید با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی مدارک مورد نیاز را بارگذاری و نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

نصراللهی خاطر نشان کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۱ متقاضی ساخت واحد در بافت فرسوده شهری خراسان رضوی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شده اند که از این تعداد سه هزار و ۴۲۰ نفر وام را دریافت کرده اند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.