صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد و استان از امروز با فعال شدن تیم‌های نظارتی آغاز شد.

ناصر شعربافیان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: پیرو مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی برحسب شکایات عدیده واصله مردمی پیرامون عدم رعایت وزن و قیمت‌های مصوب در نانوایی‌ها این طرح ویژه نظارتی از امروز هفتم مرداد ماه برای مدت سه هفته در کلیه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بسیج حداکثری نیرو و امکانات با همکاری بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایی‌ها با اولویت بازرسی از واحد‌های نانوایی دارای سوابق تخلف و صدور رای محکومیت توسط ادارات تعزیزات حکومتی انجام می‌گردد، اظهار کرد: این طرح ویژه نظارتی در سطح گسترده اجرا و در این قالب با هرگونه کسر وزن چانه نان و نیز گرانفروشی به هر شکل ممکن برخورد قانونی می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: ۱۱۹ تیم بازرسان جهاد کشاورزی استان به علاوه تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و بازرسی اتحادیه‌های صنف نانوایان در شهرستان‌ها مجری این طرح هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.