صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به رتبه اول اشتغال کشور که توسط این استان کسب شد، گفت: این جایگاه حاصل تلاش فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه اشتغال است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری عصر امروز در دیدار با کارآفرینان برتر و فعالین اقتصادی استان خراسان رضوی گفت: حوزه اقتصادی استان ما کاملا اقتصاد غیرنفتی است. اگر با سایر استان‌ها مقایسه کنیم کمترین فعالیت اقتصادی در حوزه نفت، در خراسان رضوی وجود دارد.

وی با اشاره به گزارش مرکز آمار ایران که رشد اقتصادی استان خراسان رضوی را بالاتر از میانگین رشد اقتصادی کشور اعلام کرده بود، اظهار داشت: اقتصاد ما مبتنی بر سرمایه بخش خصوصی است. این یک هدف است که ما در استان داریم و در عین حال ضریب رشد استان ما ۱ درصد بیشتر از کشور است. طبق آمار اعلام شده رشد اقتصاد کشور ۳.۳ درصد و استان خراسان رضوی ۴.۴ درصد بوده است.  

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مباحث جدی در پشت صحنه این رتبه‌ها و عناوین وجود دارد. امروز مباحث ریز در حوزه کشاورزی، صنعت و دام داریم که نشان می‌دهد ما پروژه محور حرکت می‌کنیم. ما باید برای مدیریت جریان اقتصادی کار کنیم، این تلاش‌ها در یک سال و‌نیم گذشته نتیجه خودش را نشان داده است.  

نظری ادامه داد: مشکلاتی هم داریم، اما خوشبختانه فضای بی‌اعتمادی بین ما حاکم نیست. مهمترین سرمایه ما اعتماد است. ما به شما اعتماد داریم و شما هم هدفمند مشغول فعالیت هستید و تنها مسائل مادی برای شما اهمیت ندارد، بلکه همانطور که در صحبت‌های شما مشخص بود اشتغال، کارآفرینی و رشد اقتصادی جامعه جزو رویکرد‌های شماست.  

وی افزود: اهداف معنوی باتوجه به اعتقادات و آرمان‌هایی که دارید برای شما مهم است و بابت چنین رویکرد‌هایی قدردان تلاش هایتان هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
اینها همه اش امار الکی است وادار می کنند شهرستان ها هر چی مجوز صادر کردند رو به عنوان اشتغال ثبت کنند پولی نیست که به افراد بدیم