صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: کشاورزانی که از بانک کشاورزی تسهیلات عقود بند الف تبصره ۱۸ در راستای هدفمندی یارانه‌ها و تسهیلات تکلیفی دریافت کردند و دارای سررسید گذشته، معوقه و یا مشکوک الوصول هستند، شرایطی را برایشان به وجود آوردیم تا با گرفتن یک مصوبه از ستاد تسهیل استان آن را تمدید نمایند.

حسین نفتی، در بازدید از موسسه شهرآرا در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شرایط تمدید این تسهیلات به گونه‌ای است که پس از اخذ مصوبه با واریز ۷.۵ درصد از مجموع بدهی اگر سرمایه در گردش یکساله بود، به مدت یکسال دیگر تمدید و اگر تسهیلات سرمایه‌ای داشتند با پرداخت ۷.۵ درصد از کل بدهی، آن را به مدت ۵ سال تمدید نمایند.

نفتی خاطرنشان کرد: درصورتی که افراد نتوانند مصوبه ستاد تسهیل را برای ارائه به بانک دریافت نمایند، شرایطی به وجود آوردیم تا با واریز ۲۰ درصد از بدهی، تسهیلاتشان را تمدید کنند تا از شرایط بحران سال فعلی عبور نمایند.

مدیر شعب بانک کشاورزی با بیان اینکه این بانک همیشه حامی و درکنار کشاورزان بوده است، گفت: این انتظار را داریم که کشاورزان عزیز نیز با تمرکز حساب هایشان در بانک کشاورزی، بازپرداخت و واریز به موقع بدهی‌هایشان ما را در این مسیر یاری دهند تا با کمک هم بخش کشاورزی که زمینه ساز تولید و امنیت غذایی کشور است را رونق ببخشیم.

نفتی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد تسهیلات بانک کشاورزی تکلیفی است، گفت: این تسهیلات در بخش‌های بهزیستی، بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی، بنیاد برکت و وام‌های ازدواج و فرزندآوری پرداخت می‌شود و با تخصیص مبلغ از سازمان مربوطه به ما اعلام می‌شود که معمولا با بهره ۴ درصد و بازپرداخت‌های ببن ۵ تا ۱۰ ساله پرداخت می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
سلام دامداران مشهد بلوار کشاورز به قول خودشون گوشت دولتی یا تنظیم بازار می فروشن والی بعضی هاشون تخلق میکنندگوسفند زنده راکه می خواهندترازو کنند یک لاستیک که گوسفند کا راروی آن می کشند ومی فرو شند لطفا نگذارید