صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۶۱ معتاد متجاهر در مشهد جمع‌آوری شدند

  • کد خبر: ۱۸۰۵۴۷
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ١۶١ معتاد متجاهر در اجرای طرح یک روزه ارتقای امنیت اجتماعی در کلانشهر مشهد جمع‌آوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در راستای پاسخگویی به خواسته‌های مردمی، ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها پاتوق‌های معتادان متجاهر را در محدوده صدمتری این کلانشهر پاکسازی کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۳ خرده فروش مواد افیونی، ۱۶۱ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در محدوده «بزرگراه شهید بابانظر، شهیدچراغچی، پلیس راه امام هادی (ع)، محدوده میدان امام حسین (ع) و اسماعیل آباد» مشهد جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در این عملیات سه کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و چهار دستگاه خودروی سواری و هشت دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان تاکید کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

حدود ٩ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی وجود دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.