صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

افتضاح در مجمع انتخابات هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۸۰۸۰۹
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی برگزار شد و مجمع به دور دوم انتخابات کشیده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع انتخابات هیئت ناشنوایان خراسان رضوی با حضور مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان، علیرضا تاج‌فیروز، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اعضای مجمع ظهر امروز ۲شهریورماه، با دو ساعت تعویق برگزار شد.

در این مجمع محمدرضا شیخ‌زاده، رئیس اسبق هیئت ورزش ناشنوایان خراسان رضوی و تک کاندیدای ریاست هیئت ناشنوایان استان موفق به جلب اکثر آرا نشد و به گفته مدیران مجمع انتخاباتی در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

در دور اول انتخابات از مجموع ۱۳نفر ۶نفر رای مثبت و ۷نفر رای پوچ در گوی انداختند که به علت عدم جلب اکثر آرا انتخابات به دور دوم کشیده شد. در دور دوم انتخابات آرای مثبت با کاهش روبه‌رو شد و در نهایت با جلب ۵رای مثبت و ۸رای منفی انتخابات در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان: فعلا برای خراسان رضوی برنامه‌ای نداریم

مهران پیشه‌گران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ناشنوایان خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان گفت: آقای شیخ‌زاده در این مدت زحمات بسیاری کشیدند و در استان‌ها رئیس هیات که تا این اندازه ارتباط خوبی با فدراسیون داشته باشد ندیده‌ام. وی با اشاره به شرایط مجمع هیات ورزش ناشنوایان خراسان رضوی گفت: در تمام استان‌ها همین وضعیت وجود دارد چرا که کسی پای کار ورزش ناشنوایان نمی‌آید و واقعا کار ورزش ناشنوایان دشوار است. ناشنوایان یک هیات نیست بلکه تشکیلات است. باید هرچه زودتر انتخابات برگزار شود که این هیات بی سر و سامان نماند. با شرایط موجود فعلا نمیتوانم روی خراسان رضوی برنامه ریزی کنم.
پیشه‌گران در پایان افزود: کسب درآمد برای ورزش ناشنوایان بسیار دشوار است و چندین برابر کار کردن می‌طلبد. امید است که اعضای مجمع باز هم به فکر هیات استان باشند، چون خراسان از فعال‌ترین هیات‌های ماست.

تاج‌فیروز: تحت هیچ شرایطی مجمع تک کاندیدا برگزار نمی‌کنیم

علیرضا تاج فیروز در این مجمع انتخاباتی بی پایان با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی مجمع تک کاندیدا برگزار نمی‌کنیم، گفت: هر فردی برخی کاستی‌ها دارد که با حسن اخلاق پوشیده می‌شود، اگر فرد شبانه روز کار کند و حسن اخلاق نداشته باشد این یک کاستی جدی است.
وی افزود: به زودی ثبت‌نام‌ها آغاز و دوباره مجمع برگزار خواهد شد، اما ناگفته نماند که آقای شیخ‌زاده یکی از هیئات فعال و پرتلاش هستند. کمتر هیات ورزشی داریم که با وجود تمام کاستی‌ها پای کار هیات فعالانه ادامه دهد و از برخی وظایف با آغوش باز استقبال کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.