صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اخراج یاران رسانه‌ای نکونام از باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۱۸۱۴۶۴
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
جنگ میان علی خطیر و جواد نکونام علنی شده و مدیرعامل استقلال در اقدامی غیرمنتظره تمام مشاوران و دوستان رسانه‌ای جواد نکونام رااخراج کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نتیجه انتشار اظهارات سرمربی استقلال در کانال رسمی باشگاه درباره اخراج مربیان اسپانیایی از هتل محل اقامت خود، به اخراج برخی افراد که از زمان حضور جوادنکونام در باشگاه استقلال حضور داشتند منجر شده است!

درهمین راستا علی خطیر دستور داده تا همه کسانی که به عنوان تیم رسانه‌ای با جواد نکونام در باشگاه استقلال فعالیت می‌کردند کنار بروند تا افراد دیگری به جای آن‌ها بر این مسند قرار بگیرند.

نکونام عمیقا اعتقاد دارد که باید با تیم رسانه‌ای خودش کار کند، اما باشگاه استقلال به دلیل نا هماهنگی اخیر این اشخاص را از کار برکنار کرده و حتی دسترسی آن‌ها به پیج‌های اینستاگرامی و دیگر صفحاتی که باشگاه استقلال در آن فعالیت می‌کند را سلب کرده است.


این تصمیم نشان دهنده افزایش تنش‌ها میان سرمربی استقلال و علی خطیر است و درحالی که هواداران استقلال انتظار داشتند که این تیم درمقطع کنونی به واسطه هماهنگی مدیران و کادرفنی در اوج هماهنگی قرار داشته باشد، اما اوضاع به گونه‌ای درحال پیشروی است که دیگر امیدی به به ایجاد یک رابطه حسنه میان این دو نمی‌رود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.