صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: اعزام هزارو۲۳۸دستگاه ناوگان اتوبوسی از خراسان رضوی به مرز‌های مهران، خسروی، شلمچه و چذابه، رشد ۴۱درصدی از مبدأ مشهدمقدس و ۲۵درصدی از استان را نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت با بیان اینکه تا تاریخ دهم شهریور ماه جاری برابر با پانزدهم ماه صفر، هزارو۲۳۸دستگاه ناوگان اتوبوسی از خراسان رضوی به مرز‌های مهران، خسروی، شلمچه و چذابه اعزام شد، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۱درصدی از مبدأ مشهدمقدس و ۲۵درصدی از استان را نشان می‌دهد.

وی افزود: تاکنون۴۲هزارو۵۸۳نفر زائر اربعین حسینی به مقصد مرز‌های غربی کشور با ناوگان اتوبوس اعزام شدند که ۲۰درصد این زائران به مرز‌های شلمچه و چذابه عمدتاً اتباع کشور افغانستان و پاکستان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: روند بازگشت زائران عزیز از پایانه مرزی شهیدسپهبدسلیمانی مهران آغاز شده و ۱۲نفر نیروی ناظر و ۷۰نفر راننده پایه یک راهداری در پایانه برکت استان ایلام برای تسهیل و کمک به بازگشت زائران عزیز مستقر شده‌اند.

شهامت تسریع در روند اعزام زائران عزیز افغانستانی طی روز‌های آتی و اعزام ناوگان حتی به‌صورت خالی برای برگشت را مهم‌ترین اولویت به منظورتسهیل بازگشت زائران عزیز ذکر کرد و از همکاری بیش از ۶۰۰دستگاه اتوبوس و هزار و ۲۰۰راننده ناوگان عمومی و شرکت‌های مسافربری در طرح اربعین حسینی سال جاری تقدیر کرد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بر سرویس‌دهی هم‌زمان به بیش از ۵۷۰هزار سفر درون‌ و برون استانی در بازه زمانی بین ۲۷مرداد تا ۱۰شهریور ماه جاری اشاره کرد که باوجود کمبود و محدودیت ناوگان مسافری استان انجام گرفته و تأکید کرد: تأخیر و کمبود مقطعی در برخی خطوط با همکاری مالکان و رانندگان رفع شده و علیرغم افزایش قابل توجه اعزام‌ها، ازدحام قابل توجه در پایانه‌های مسافربری در این مدت نداشته‌ایم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.