صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی از پلمب دفتر مدیریت یکی از مدارس مشهد به دلیل گران‌فروشی لباس فرم در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

محسن صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این‌باره گفت: گشت مشترک بازرسی اتاق اصناف مشهد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مشهد، در ارتباط با قیمت فروش لباس فرم مدرسه در برخی کارگاه‌های تولیدی و مدارس صورت گرفت.

به گفته وی در همین راستا برای سه مدرسه پرونده تعزیری تشکیل شد و دفتر مدیریت یکی از این مدارس به دلیل گران‌فروشی لباس فرم پلمب شد.
وی یادآورشد: در آستانه بازگشایی مدارس این بازرسی با جدیت انجام می‌شود و ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
آفرین به این قاطعیت
واقعالازمه
علی
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
در مدارس فساد و پارتی بازی غوغا می‌کند. پذیرش فرزندان اهل پارتی و رابطه حتی در مدارس شاهد ونمونه و... حتی بدون شهریه و رایگان انجام می‌شود و هزینه درس خواندن سفارشی ها به‌ دوش دیگر اوليا می‌افتد.
Amirmohammad
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
چرا دولت در اینگونه موارد از ته خط تشکیلات مافیایی که شامل مدیران مدارس و کارگاه‌ها میشود شروع میکند و به نیمه نرسیده رها میکنند.؟؟؟چه افرادی با آموزش و پرورش استان قرارداد می بندند یا پارچه و نخ و دکمه ووو وارد میکنند مهم است .وگرنه مدیر چند مدرسه یا کارگران چند کارگاه خیاطی که اصل ماجرا نیستند.مافیای آهن و سایر ملزومات جامعه ایران چه کسانی هستند؟؟؟