صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیکر دو مامور شهید پلیس مربوط به حادثه تروریستی تفتان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس شد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر پنجشنبه آیین استقبال با شکوه از پیکر‌های مطهر سرهنگ دوم شهید محمد میرشکار و شهید علیورود پیکر ٢ مامور انتظامی شهید حادثه تروریستی تفتان به فرودگاه مشهد فسنقری در فرودگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه این آیین گفت: این شهدا در حمله دیروز تروریست‌های کوردل در شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار کریم عباسی افزود: پیکر مطهر سرهنگ دوم شهید محمد میرشکار از فرودگاه مشهد برای تشییع به استان گلستان منتقل می‌شود.



وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید علی فسنقری نیز به سبزوار منتقل و پس از نماز جمعه فردا بر دوش مردم انقلابی و ولایی این شهرستان تشییع می‌شود.

عصر دیروز ١۵ شهریور در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد انتظامی شهرستان تفتان، ٢ نفر از کارکنان پلیس به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

تروریست‌های کور دل به صورت کاملا بزدلانه ٢ نفر از کارکنان اداره پشتیبانی فرماندهی انتظامی شهرستان تفتان را که حین انجام امور خدماتی بودند ترور کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

در این حادثه تروریستی سروان محمد میرشکار رییس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه علی فسنقری به فیض شهادت نایل آمدند.

بر اساس این گزارش، شهید میرشکار اهل کلاله استان گلستان، متاهل و دارای ۲ فرزند پسر و دختر و شهید فسنقری مجرد و اهل سبزوار است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.