صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز اضلاع مثلث شعار "جهان‌شهر برکت و کرامت" کامل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کریمدادی در مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی و بهره‌برداری از ۸۸ پروژه عمرانی، ورزشی و زودبازده منطقه ۶، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی شورای ششم توجه و رسیدگی ویژه به مناطق حاشیه شهر بود‌ه که روز اول تاسیس شورا بودجه بسیار خوبی برای مناطق حاشیه شهر در نظر گرفتیم. تاکنون ۲۵ میلیارد برای رسیدگی به مناطق حاشیه شهر و اقداماتی که شورای محلات مناطق انجام می‌دهند اجرایی شده است. در منطقه ۴ و ۶ بخشی از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

وی با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های دیگر شورا توسعه پارک‌ها بود، افزود: بخشی از پارک کرامت از دوره قبل آغاز شده بود که در دوره ما به دلایلی تعطیل شد. در این فرصت کار جدیدی در حوزه طراحی انجام دادند که کار کاملی انجام شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه این پارک مشکل این منطقه را حل می‌کند، ادامه داد: پارک ۵ هکتاری دیگری در نزدیکی این محدوده است که امیدواریم مشکل حل و کلنگ‌زنی شود.

وی با اشاره به این موضوع که امروز اضلاع مثلث شعار جهان‌شهر برکت و کرامت کامل شد که جهان شهر پادگان، برکت بزرگراه امام علی (ع) و کرامت نیز این منطقه محروم است، تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری ۲۰ پروژه پیشران داریم. پارک بانوان بسیج اکنون به سرعت در حال کار بوده و به زودی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.